sveika.lt
Sveikata

Kaip sulaukti senatvės sveikiems?

Dažnai pastebime jau sunkiai judančius senyvo amžiaus žmones, kuriems skausmingas yra kiekvienas žingsnis. Tačiau, vis daugėja ir tokių senolių, kurie savame amžiuje yra aktyvesni net už didžiąją dalį jaunimo. Tikriausiai visi svajojame apie gerą sveikatą ir norime išlikti jaunatviški kuo ilgiau. Gera žinia ta, kad šis tikslas lengvai įgyvendinamas. Jums tereikia jau dabar pradėti stebėti savo kūną ir koreguoti gyvenimo stilių.

Atsakingai rinkitės tai, ką valgote

Šiuolaikiniame pasaulyje sveika mityba tapo ypač madingu žodžiu ir taip yra tikrai ne veltui. Dar senovės Graikijos filosofai teigė, kad mes esame tai, ką valgome. Turime atsakingai rinktis maisto produktus bei patiekalus. Stenkitės, kad jūsų mitybos racione netrūktų sveikatai naudingų medžiagų. Valgykite daug daržovių bei vaisių, pasirūpinkite kokybišku baltymų šaltiniu ir jokiu būdu neatsisakykite angliavandenių ir riebalų.

Gerkite pakankamą kiekį vandens

Vanduo yra būtinas tam, kad mūsų organizmas galėtų atlikti visas gyvybei palaikyti būtinas funkcijas. Kava, arbata ir skirtingi saldūs limonadai, deja, vandens neatstoja. Būtent todėl, jei norite sulaukti senatvės gyvybingi, išsiugdykite įprotį gerti pakankamą kiekį vandens. Didelis vandens kiekis kasdien ne tik padės jums jaustis sveikesniems, bet ir pagražins jūsų veido odą. Taip pat, pajusite papildomos energijos antplūdį. Jūsų kūnas jums tikrai padėkos už rūpestį teigiamais rezultatais.

Išsiugdykite įprotį mankštintis

Sportas yra labai svarbus jei norime sulaukti senatvės būdami sveiki ir jaunatviški. Žinoma, dauguma neturime laiko keletą kartų per savaitę prakaituoti sporto salėje. Tačiau, daugumai mūsų to iš tikrųjų visai nereikia. Bet koks fizinis aktyvumas yra naudingas. Jei jums patinka vaikščioti, plaukioti ar šokti, tą ir darykite. Jei jūsų pomėgis – bėgioti, verta įsigyti čiurnų įtvarus, kurie tolygiai paskirstys krūvį ir mažins susižalojimų tikimybę. Jei neturite jokių sportinių pomėgių, tiesiog padarykite trumpą mankštą kiekvieną rytą. Mankšta bus labai naudinga jūsų sąnariams bei raiščiams.

KMI skaičiuotuvas